.

Godmorgon!

Nu har jag snys varit i stallet! Alltid lika mysigt ^^ Blåser lite, men det regnar iallfall inte =) Blir en lång med rolig dag.

07.30 Ta ut hästarna

09.30 Diana kommer hem och vi ska iväg och rida en snabbis

12.00 Hovslagaren kommer
ca 15.00-16.00 Kommer lite folk hem. Ska fira mig, fast jag fyller år på tisdag. Vi ska grilla. Äta tårta m.m

På kvällen Blir det filmkväll med massa godsaker ^^


I går kväll letade jag efter limmpistolen som jag hade sett i nån låda med typ aldrig använt. Nu när jag väl behövde den hittade jag den inte... -.-' Alltid lika dant... Men tillslut såg jag den sticka ut under min byrå xD Hur hamnade den där? Misstänker katten eller mitt fina minne om vart jag lägger sakerna... ^^

På en av minna pullargrimmor har luddet blivit jätteslitet. Fettig av allt svett och smutsig. Jag rotade igenom lådorna i stallet och hittade en liten bit fårskinn med ludd på som tidigare har suttit på en längre sadelgjordstunnel. Inget vi använde så jag klippte ut en rund bit. Klippte och slet bort det mesta ludd från pullargrimman och limmade fast den nya. Riktigt snyggt faktiskt! =D Har ingen bild men ska antagligen göra samma sak på min andra nosgrimma =)
Ha det bra!

2011-04-09 @ 08:24:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0