.

Hej hej!

Tjena! Sitter och myser i soffan med lite engelska böcker framför mig, och förstås datorn. Tänkte skriva ett inlägg innan jag ska äta och sen sticka till stallet. Hoppträning i kväll =) Kul! Hoppas vi ska göra nått svårt, så man får tänka ordentligt ^^ Hoppas vi ska få hoppa lite högre också, typ 90. Skulle kännas bra inför tävlingen på lördag. Förra veckan red Dianas grupp på en äng en bit bort från anläggningen. Där finns också lite stockar m.m. Hoppas vi också ska vara där nån dag =)

När jag kom hem från skolan såg jag hästarna utan täcken. Man såg verkligen hur dom njöt i solen! Så härligt att se dom utan täcken. Det blåser nästan ingenting och det är varmt, en riktigt härlig dag för en hoppträning. Diana ska fota lite också. Bilder kommer förmodligen upp senare eller i morgon =)

2011-04-11 @ 16:30:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0