.

Outfitt

Har slängt ihop en ny outfitt på skoj! Hööks har fått in nya produkter och är helt kära i vissa ^^ Kanske får nån följa med hem så småningom =)



1. Aachenträns Cavan Claridge House®, Artikelnr: 300476, 379 kr
2. Förbygel Claridge House®
Artikelnr: 390630, 389 kr 
3. Allroundschabrak Premium Gold Medal®Artikelnr: 400842, 399 Kr
4. CRW® Basic Tävlingskavaj, Artikelnr: 130196, Från 479 Kr
5. Läderridstövlar Massolin CRW®Artikelnr: 200080, 1 899 kr 

Tycker dok att schabraket är överdrivet dyrt om det ska vara ett så stort reklam tryck på båda sidorna.
Är helt förälskad i ridstövlarna! Dom är så snygga och med snörningen så är dom väldigt praktiska. Man kan säker tex spänna ut dom på vintern om man vill ha ett par extra strumpor under. Synd att jag rean har ettpar stövlar som jag kan ha, och trivs med. Men kanske så småningom ^^
Kavaj behöver jag faktiskt, eller vill ha. Har en tävlingströja men vill ha en kavaj eftersom det är snyggare =)
Tränset och förbygeln är väldigt snygga. Och också nu fastnat för mässingsfärgade metall inslag. Skulle se snyggt ut med Knattes mässingfärgade bett. Och ibland behöver inte Knatte nån pullargrimma, när jag rider dressyr och så.^
Har ett annat träns som följde med när jag köpte honom, tränset har en Aachengrimma men tränset sitter dok inte så bra. Lite trång övernacken för det är läderfodrat under nackstycket och då blir det väldigt hårt. Har smörjt det regelbundet men det blev inte bättre...
Men kommer inte köpa nått nytt träns i första taget ^^.
Och om jag skulle köpa det tränset skulle det kanske se konstigt ut att tränset har mässingfärgat metall och förbygeln silverfärgat... Vad tycker ni?


Idag är det fredag och imorgon är det tävling i torsås. Ska bli kul! Hoppas Knatte inte är på fjant humör som i Eriksmåla. Det kommer nog gå bra hoppas jag =)
Knatte får ledigt idag då jag räknade ut igår att han hade blivit riden i 9 dagar sträck, fast det blev inget jobbigt  ridpass i lördags så mina kusiner provade att rida. Men han får ledigt idag =)



2011-04-29 @ 09:52:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0