.

Packat tills i morgon

Packade Knattes saker i går som jag ska ha i morgon. Bytte till ett annat schabrak. Fick låna ett av Diana. Den är svart med guldig kant. Bytte till det andra tränset och bröstan. Smörjde mina stövlar och sadeln. Tog fram spöt jag ska ha och min hjälm och väst. Ska förstås ha med täcke också =) och Knattes benskydd som han ska ha.

Nu är det också bestämt! Ska vara med i Skol-Dm den 1 maj (tror jag) i ett av skolans lag. Ska bli superkul. Dm går i Nybro, har alltså varit där. Känns bra =) Den 1 maj är också på en måndag =D Blir alltså ledig från skolan! xD

2011-04-15 @ 14:45:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0