.

Söndag 17/4

Hejsan. Nu är det söndag igen. Vad veckorna går fort ^^ Var i Eriksmåla igår och tävlade. Gick ganska bra =) Felfri i LD och fick då rosett. Fick två stopp i LC eftersom han plötsligt blev väldigt pigg och då höll inte jag om tillrekligt mot två oxrar. Knatte var också ganska fjantig och började studsa och göra sina pipljud. Hehe ^^ Men det vara bara min andra lokala. Nästa är i torsås om två veckor, ska träna hårt till den. Den ska vara utomhus i paddocken och det är mycket jobbigare för hästarna att hoppa där. Men Knatte har redan en sån bra kondition och muskler har han. =)

Var en sväng inne på Hööks idag. Fick ett presentkort på 300 kr i present när jag fyllde år plus lite kontanter.
Detta fick hänga med hem:

 
Vitt schabrak som jag ska lämna in för brodering. Brunt pannband med strass.


Handskar. En för träning, en för tävling.

Ska strax till stallet och rida i skogen. Kul! Imorgon blir det hoppträning också.

2011-04-17 @ 15:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0