.

Tårta xD

Hej! Sitter i min mjuka säng och skriver några rader innan jag går och bakar min tårta =) Hovslagaren kom tidigare än väntat så det blev bara en kort tur i skogen på ca 30 min. Eftersom Livius skulle skos först red jag lite i hagen också. Hade halsförlängaren och som i går gick han super. Hade även några bommar att trava över. Han var pigg men arbetade bra med bakbenen, nöjd =)
Nya skor fick han också, hans hovar hade växt mycket så det var på tiden att hovslagaren kom =) Vi har också bytt transportens hjul. Sommarhjulen är nu på =)

Har hittat värsta sidan på internet! Den heter www.Horze.se och såklart är det en hästbutik på internet. Dom har ganska mycket saker och bra priser! Särskillt imponerad av att man kan beställa broderi på båda sidorna på ett schabrak för bara 159 kr =O Och schabraken ligger runt 300 =)

bara några av schabraken jag tycker är fina.

2011-04-09 @ 14:26:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0