.

Sjuk....

Hej. Hoppträningen i går gick bra. Han var ganska pigg och glad. Hoppade bana idag också =D Men brutna svängar och andra vändningar, har tyvärr ingen film på det. Några hinder slutade på 1m ^^ Riktigt kul att hoppa lite högre!
Anmälde mig till hopptävlingen som är på lördag. Fanns bara LD som klass, alltså 80 cm, inte 90 com jag hade velat. Hoppar därför 90 cm på clearounden och sen LD =) Blir nog bra ^^
Tyvärr ledde denna kalla kväll till isiga tår, frusna händer och en förkylning -.-' Var hemma från skolan i dag. Har riktigt ont i halsen och huvudvärken kommer och går... Hoppas den ger sig snabbt. Vill vara frisk på lördag och har två prov denna veckan...

Knatte får ledigt idag. Men Diana sa att hon kunde rida honom i morgon innan skolan (hon börjar kl 11). Väldigt tacksam! =)

Nån mer som saknar sommaren...? Jag gör det! Förra veckan såg det så fint ut. Mycket snö hade smält bort, solen sken och milt. Men nej då, vintern är tydligen inte slut än... Ännumer snö kom, den blev kallt och halt.
Brukar inte ha nått imot att det är kallt, men nu längtar jag otroligt till sommarlovet... Ska dessutom utomlands då =D Till Kreta. Ska bli skit skönt! Har inte varit i nått varmt land på några år nu. =)

2011-02-15 @ 16:56:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0