.

Fredag 21/1

Halloj! Har precis kommit hem från stallet. Diana hade redan gjort iordning hästarna när jag kom hem från skolan, så det var bara att sitta upp och rida xD
Vi hann med en runda i skogen. Härligt! Det var över en vecka sen jag red i skogen... Har saknat det! Knatte var riktigt busig men lyssnade någorlunda =)
Igår tänkte vi rida ett pass i hagen... men... snön var så hård så den nästan bar upp hästarna. Det blev svårt för dom att gå, så vi strittade i ca en 15 min istället. Har blivit en slapp vecka för Knatte. Han blir ledig nu lördag och söndag då vi åker bort till mina kusiner =D Får ta det lite lugnt på hoppträningen på måndag =)

Ifall ni har några frågor om Knatte eller mig är det bara att kommentera så svarar jag på dom =)
Här kommer lite info om oss ^^

Mig:
Namn: Emma Åkesson
Född: 1996
Längd: ca 160
Familj: Mamma, bror och syster
Andra djur: Två katter
Ursprung: Import från Irland
Knatte:
Namn: Genor Clover
Född: 1991
Höjd: 148 cm
Info: En pigg och glad häst som alltid vill ha kul. Man ska inte bry sig om hans ålder, han är lika pigg och "fräsch" som en 10 åring. Men har såklart hänsyn mot hans ålder =)
Som ung tävlade han MsvA i Irland. Vet tyvärr inte så mycket om hans liv där.
Han såldes till Sverige runt 1999 för en stor summa pengar. Han fortsattes att tävla här i Sverige.
Han kom till mig våren 2010. Han tävlas inte just nu men kommer förmodligen att göra det iallafall på klubbnivå.

Ha en trevlig kväll. Själv ska jag plugga lite... Kul -.-'
Nee, bara skojjar lite! =)
// Emma

2011-01-21 @ 16:34:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Inte viste jag att du var importerad från Irland Emma! xD

2011-03-04 @ 18:01:17
URL: http://mandassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0