.

Godmorgon =)

Godmorgon =) Eller ja, klockan är snart halv 10 xD
Var nyss hos hästarna och släppte ut dom. Möttes av ett härligt gnägg från dom båda när jag gick in i stallet. Kontrollerade Knattes bogskydd. Det satt lika fint som igår =)
Får se hur ridturen blir idag... Inte så hård. Knatte har hoppträning i morgon och jag har kört ganska hårt dom senaste dagarna. Det blir antagligen en lugn runda i skogen, det tycker dom bäst om =)
Skulle tagit med kameran men glömde den -.-' Får göra det nån annan dag =P
Vad för bilder vill ni se? Sommarbilder? Hoppbilder? Bilder på Diana och Livius? Eller på mig och Knatte? Kom med förslag. Har det mesta på min dator xD

2011-01-30 @ 09:33:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0