.

Halloj =)

Hejsan! Sitter nu en stund framför datorn innan jag ska plugga en stund. Sen bär det av till stallet och göra iordning Knatte tills årets fjärde hoppträning =D Dianas pojkvän John ska förlja med och titta =P Dom ska även filma lite, kommer nog förhoppnigsfullt upp på bloggen =)
Ska bara säga att Hööks har 75 kr rea =D Funderar på att köpa en hjälm, min är minst 5 år gamal och väldigt sliten.
Sammanlagt behöver jag bara betala 213 kr. Har ett presentkort på 361 kr och så är det 75 kr rea =)
Säg gärna vilka hjälmar ni rekommenderar. Denna hjälm har fått bra kritik på deras hemsida, och den är väldigt snygg ^^
 

Tycker den ser skön ut vilket den också är, vad jag har känt och hört. Den har en smart funktion på passformen. Vilket jag antar att man kan ha en mössa under på vintern =)



2011-01-31 @ 15:53:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0