.

Hej hej

Hej! Sitter en stund vid datorn innan jag sticker till stallet. Knatte får ledigt idag.... Det är hårt i marken, snön har smält en del så man kan inte rida i hagen och jag kan inte sätta på broddarna själv =(. Diana sa att hom kunde rida Knatte en runda i skogen i mon. Hon är ledig från skolan.. =P Eftersom Diana och Livius ska ha sin första ridlektion på ridskolan i mon! =D Tror det kommer gå jättebra!
Ska bara nämna att jag är avis på hennes nya sadel hon köpt xD Det värkar väldigt skön och man får bra stöd för skänklen.
Hennes gammla sadel var av läder och väldigt utsliten. Ena sömmen sprack på sidan... Så et var dags att köpa ny =) Fast jag är nöjd med min stübben sadel.


Livius sadel.    Allroundsadel Thorowgood T4 - Hög manke

Är också väldigt sugen att shoppa lite till Knatte xD Fast han behöver inget just nu =P Dom nya tränsen är väldigt fina!

Ha det bra!
//Emma

2011-01-18 @ 17:28:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0