.

Hejsan!

Hovslagaren kom idag=) Allt gick som vanligt bra. Vi hann rida en sväng i skogen innan. Knatte var lika pigg som vanligt, han drog iväg lite men lyssnar förstås ^^
Jag trodde att han skulle tagga ner lite efter gårdagens intervall pass, men nedå xD Lika glad i att springa som vanligt! Han gjorde några bocksprång när vi skulle trava av dom på en varsin stig. Busen, jag själv fick ett skratt anfall xD
Hovslagaren berömde Knattes hov kvalite, skönt att höra efter alla hans år =) Han fick nya skor bak men behöll sina gamla fram, dom sliter inte så mycket nu på vintern.
Provade också Knattes nya bogskdd. Han såg inte så nöjd ut xD kanske bara för att Livius stod och stirrade på honom samtidigt =P Men det passade bra =) 

Diana har berättat att en film på Livius fins på Youtube. Nu har jag änligen tagit mig an och letat upp den =) Han ser så fin ut!

Dianas häst Livius och hans gamla ägare. Hopptävling 1.30 m

 http://www.youtube.com/watch?v=gwh_cSihArQ

2011-01-29 @ 17:09:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0