.

Kvällen 16/1

Hej! Nu sitter jag framför datorn, har tittat på solsidan tillsammans med min familj. Även programmet Ponnyakuten började. Väldigt intressant tycker jag.
Diana och jag tolkade en runda i skogen igår efter hennes häst Livius. Riktigt kul! Ramlade förstås av pulkan några gånger eftersom man var en levande skottbil xD Detta kul ledde till en riktig träningsvärk i ryggen.
 
Idag red vi en runda i skogen. Snön var blöt och tung där det inte var skottat, Knatte snubblade några gånger. Han var pigg som vanligt, ville inte riktigt sammarbeta i en samlad galopp xD
I morgon blir det hoppträning på ridskolan. Ska ha sporrar, acchentränset och kanske ett längre spö denna gången. Han var ganska slö och tung förra veckan. Hoppas han blir lite piggare nu när han också går på en riktig foderstat.

Ha en trevlig kväll!
// Emma

2011-01-16 @ 21:18:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0