.

Trött...

Hej! Nu är jag hemma från skolan. Hade en slapp dag ^^ Skönt efter en helg som denna. Vi åkte kl 7 i lördagsmorgon upp till Gnesta, som ligger en bit utanför Stockholm. Min moster fyllde 50 år så hon hade en fest som ägde rum på lördag eftermiddag. Det kom runt 100 per. Väldigt kul men man blir trött xD
I går förmiddag åkte vi hem till småland igen. Mycket sittande i bil -.-' Men lika kul att träffa släkten som alltid =D
Dianas kompis skötte hästarna undertiden vi var borta. Hästarna mådde så bra när vi kom hem igen =)

Om en stund sticker jag till stallet. Årets tredje lektion väntar =D Hoppas inte det inte kommer 6 transporter efter gruppen idag igen. Dom ska inte vara där då -.-' Får se hur det går.
Knatte har inte varit igång så mycket förra veckan så får ta det lite lugnt i kväll så han inte sträcker sig. Det är inte så halt ute, så det borde inte vara några problem att komma iväg med transporten.

Såg ponnyakuten i går kväll. Intressant att se alla med sina ponnisar ^^ Hoppas dom tar några som verkligen behöver hjälp tex den svarta ponnyn som var vild att lasta ut och in. Shettisen som var svår att sko skulle det vara roligt att få se på lägret. Också några äldre ungdomar och inte bara barn =)
Får se vilka som kommer med nästa vecka.

Kram Emma

Skriv vad du vill se i bloggen =) Bilder, filmer på mig och Knatte. Eller nått annat smått och gått =)
2011-01-24 @ 16:09:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0