.

Lördagskväll...

Är hemma och latar mig framför tvn. Trött efter en aktiv dag, hehe. Var i stallet och red en runda med Diana.  Dom som äger gården var ute och svettsade (stavning) och när jag gick ut från stallet började Knatte fara runt och ville inte stå stilla! Han var livrädd för ljudet och hade ingen lust att lugna sig och gå lugnt förbi. Så snabbt jag hoppat upp började han steppa och trava. Jag jobbade hon lite och lät honom småtrava förbi. Han släppte inte incidenten på ett tag. Han tyckte allt var läskigt ^^ Men han lugnade sig i skogen och var pigg och glad =) 

Nån mer som har problem med sina stigläder? Själv har jag stora... Dom är jätte ojämna fast jag bara haft dom i ett halvår... 
Har köpt mina på Hööks, ganska billigt. Det finns andra som antagligen är mycket bättre, men dom kostar 700 kr. Har inte lust att betala så mycket... Men jaja. Får stå ut.. ^^

Nu har jag en stor godisskål i knät och ett stort glas vatten ^^ Ska upp kl 7 i morgon. Ska ta ut hästarna innan jag följer med Fanny till tävlingen i Karlskrona. Ska själv inte delta, men det är kul att vara där endån =)

Kram <33 

2011-03-26 @ 19:10:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0