.

Frågestund...

Tänkte ha frågestund! Ni får fråga hur mycket ni vill om mig, Knatte eller om mitt liv. Svaren kommer i ett senare inlägg =) Är det nått litet ni undrar. Tveka inte att kommentera! Ni kommer få svar och ni behöver inte nämna era namn om ni inte vill =)

Är hemma från ICA nu. Jag och en kompis har praoat där. Det var faktiskt helt okej =) Men blev lite långtråkigt mot slutet. Men får stå ut den här veckan, jag har iallafall inga läxor =D Underbart!
Denna veckan blir en riktig hästvecka! Idag-hoppträning. Onsdag-ridskolan med Diana och Livius. Fredag-Hoppträning för Hans-Olof Ottosson "Otto", som jag har fått av present av mina syskon =) En gång i månaden, fyra gånger. Han har tränat Malin Bayard och är riktigt duktig. Ska bli kul!
Lördag-Klubbhoppning i Torsås.

Är iallafall riktigt taggad =)
Har tyvärr inga nya bilder på hästarna... Ska försöka ta några nån dag ^^

Kram

2011-03-28 @ 16:14:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0