.

Hemma <33

Är nu hemma igen. Var med Fanny i Karlskrona på tävling. Det gick hyfsat bra för alla i laget =) Hindrerna ligger jö faktiskt på 110 cm ^^

Har blivit riktigt sugen på att köpa ny kamera. Min är bra, men kräver dok mer av den nu... Det går tex inte att fota i ridhus och endel bilder blir lite suddiga när objektet rör sig för fort. Vill ha kamera som är mer ljustålig, kan ta fler bilder i sekunden och ett objektivsom man kan zooma långt med. =) Fyller år snart och har önskat mig pengar ^^ Kan också vara ganska duktig på att spara pengar när jag väl vill ha nått.
Mitt mål är en Canon EOS 550D och ett objektiv, 18-200 eller 70-200 (tror jag xD). Har frågat om råd av en kompis som kan kameror och tycker att den passar mina behov ^^


Är den inte vacker? ^^ Hihi...

Kram Emma

2011-03-27 @ 16:25:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0