.

Jag vet...

Jag har inte bloggat nått dom senaste veckorna... Jag vet! Först för att jag inte får några kommentarer. Men besökarna blir allt fler tycker jag =D  Men i mon sticker jag och Knatte ut på vår första lokala tävling tillsammans och tänkte ge bloggandet en andra chans nu när det börjar hända lite =)! Kommentera vad ni vill se i bloggen! Eller skicka ett mejl, [email protected].
Ska be en kompis att göra en heder till mig, orkar inte engagera mig i photoshop xD Hoppas att hon vill göra en åt mig =D

Men nu till saken! Idag kommer Knattes förra ägare och hälsar på! Vi ska sticka ut på en liten runda i skogen och jag får låna Livius av Diana! =D Ska bli kul och intressant att rida Livius igen och se Knatte och hans förra ägare. Kanske kan hon ge lite tips till mig om hur han är på tävlingar och hur man kan göra för att få mer fart på honom. För i mon stícker vi till nybro! =D Ska hoppa Ld och Lc med stilbedömning! =) Mitt mål är att komma felfri! Kommer inte sattsa nått men vill förstås att han ska ha en bra fart!

Ha det bra!

2011-03-19 @ 09:03:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0