.

Startar upp igen =)

Startar upp bloggen igen! Men det blir några ändringar. En kompis ska göra en helt ny design åt min blogg. Ska bli kul att få lite förnyelse! =) Tar nog ett tag till innan designen och headern är uppe men får stå ut =)

Lite sammanfattning av dom senaste veckorna.

Knatte har skött sig fint. Börjar få fint hull och musklerna börjar synas ordentligt nu. Han går fint på träningarna, dok seg i början men kommer igång till slutet =)
Har även startat min första lokala hopptävling! Gick jättebra. Två felfria klasser. LD, Clearound = Rosett. LC, Stilbed = Dubbelnolla och 45 i stilpoäng.
Nöjd över mig själv och min älskae Knatte bus <33

Min födelsedag börjar också närma sig ^^ Ska skriva önskelista, och det mesta är häst grejer xD Överraskad ?
Hehe =P

Idag har jag varit inne i Kalmar på en shoppingtur med mamma. Kom hem med många bra köp ^^ Men tyvärr inget från Hööks... =( Väntar tills min födelsedag är över och behöver inget akut just nu ^^
Nu ska jag snart till stallet och rida ut en tur med Diana. Ska bli kul nu när nästan all snö är borta på vägarna nu. Härligt att kunna ta långa galopper utan att behöva oroa sig för underlaget.
Det har också bildats stora vattenpölar lite överallt i skogen. Såå kul att galoppera igenom! Tycker jag och Knatte iallafall ^^

Har även betämmt mig för att ändra färgtema. Rött/Svart. Det är såå fint =D Har även en väst som är röd och svart. Kommer att se super ut med några av dom här grejerna ^^

Kram Emma <33

2011-03-26 @ 16:03:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0