.

1 Maj 2011!

Nu är det Maj! Härligt! Nu börjar sommaren komma på riktigt. Har sett en massa blommor, bin och Knatte har fått sin sommarpäls.=) Han ser så fin ut!
Igår var det tävling i Torsås. De var inte så många anmälda så Diana och jag stannade där till sista klassen. Jag fotade LB och LA.
Har även foton på min på mina två starter i LD och LC. Resultatet: LD Clearound= Felfri ritt, rosett. LC= Dubbelnolla, 2a! Så himla glad över min lilla gamling! Han gick superbra i omhoppningen. Jag hoppade väldigt snett över ett par hinder och svängde ganska snävt. Knatte blev genast väldigt glad och frammåt när han fattade att det var omhoppning. Han älskar att svänga, det är han bäst på ^^

Här kommer lite bilder =)




















Finast! <33

Har ca 30 bilder på andra som hoppade. Har lagt upp dom på facebook, men lägger nog upp dom i ett annat inlägg =)

2011-05-01 @ 13:44:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
http://publishme.se/1995483/settings/theme/templates/
URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0